miercuri, 15 iulie 2015

Bute şi-a aflat viitorul adversar. E italianul Di Luisa

Aşa cum deja am anunţat, Lucian Bute va boxa în data de 15 august, într-o gală ce va avea loc în "Centre Bell" din Montreal.

Pugilistul cu cetăţenie română şi canadiană a aflat, ieri, numele celui pe care-l va întâlni în ring la mijlocul lui Gustar.

Este italianul Andrea Di Luisa, a anunţat echipa lui Bute, într-o conferinţă de presă susţinută pe tărâm nord-american.

"După o absenţă de 18 luni sunt mulţumit că revin în ring. Am trăit cei mai dificili trei ani ai carierei mele. Sunt încrezător, cel mai important lucru pentru mine este că sunt sănătos. Am regăsit plăcerea de a mă antrena pe care o pierdusem o dată cu accidentările. Mă simt excelent la antrenamente, atmosfera este fromoasă, mă antrenez puternic şi abia aştept să urc în ring. Di Luisa este un boxer bun, cu viteză bună, este campion european. Eu sunt sănătos, în plină pregătire, mă simt bine, abia aştept ca ziua de 15 august să vină. Îmi place foarte mult ceea ce fac. Sunt convins şi încrezător că voi avea şansa de a boxa din nou pentru un titlu", a declarat Lucian Bute.

Andrea Di Luisa, în vârstă de 33 de ani, are în palmares 17 victorii şi două înfrângeri, dintre succese 13 fiind înainte de limită.

El a boxat ultima dată în decembrie 2014, când a câştigat titlul EBU-EU la categoria supermijlocie, învingându-l pe Roberto Cocco.

Bute (35 de ani) are în palmares 31 de victorii şi două înfrângeri.

Ultimul său meci a avut loc în ianuarie 2014, când s-a înclinat la puncte în faţa canadianului Jean Pascal.

Pugilistul născut în comuna gălăţeană Pechea ar fi trebuit să-l înfrunte în 6 decembrie 2014 pe argentinianul Roberto Bolonti, însă confruntarea a fost anulată, Bute accidentându-se la spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.