sâmbătă, 27 iunie 2015

Flavius Biea, o nouă victorie la profesionişti!

Sub privirile fostului campion mondial Lucian Bute, pugilistul timişorean Flavius Biea a revenit în ringul profesioniştilor cu o victorie!

El l-a învins la puncte pe belgianul Arnaud Dimidschtein, într-o gală organizată, în noaptea de vineri spre sâmbătă, la Pointe-Claire, o suburbie a oraşului canadian Montreal.

Meciul a avut şase reprize, iar deznodământul a fost împărtăşit de toţi cei trei arbitri-judecători: 60-54, 60-54, 59-55.

"Am câştigat la puncte la capătul unui meci în care am lovit destul de mult. Am avut în faţă un boxer experimentat, dar am urcat în ring relaxat, stăpân pe mine. Antrenorul chiar îi spunea managerului meu, Chris Ganescu, că zâmbesc tot timpul. Am fost sigur pe mine, dar în acelaşi timp am tratat meciul foarte serios. Nu m-a pus deloc în dificultate, doar că l-am lovit în ultima repriză la ficat şi experienţa sa l-a ajutat să ascundă acest lucru, să mă ia în braţe şi să îşi revină. Am câştigat toate reprizele, a lipsit doar KO-ul. Pe de altă parte, mi-au prins bine şase reprize după o pauză de un an şi jumătate! Eu am fost singurul român din gală. Mă întorc în ţară pe 30 iunie şi într-o săptămână voi şti exact când va avea loc următorul meu meci. Cel mai probabil, la finalul lunii august, dar nu ştiu încă unde voi boxa şi cu cine. Voi afla într-o săptămână. Le mulţumesc tuturor celor de acasă: familiei, unchiului meu şi în special soţiei mele. Îi mulţumesc şi managerului meu, Chris Ganescu, precum şi lui Lucian Bute. Ambii m-au susţinut şi au avut încredere în mine", a declarat Flavius Biea pentru cotidianul "Renaşterea bănăţeană".

Recordul său la profesionişti este acum de opt victorii din tot atâtea întâlniri.

Boxerul timişorean nu mai boxase din martie 2014, când a câştigat, la sala "Constantin Jude", centura României.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.