vineri, 26 iunie 2015

Baku 2015: Joyce ia aurul la supergrea, Gimbatov ajunge la spital

Englezul Joe Joyce l-a bătut pe rusul Gasan Gimbatov şi a câştigat medalia de aur la categoria supergrea la ediţia inaugurală a Jocurilor Europene de la Baku.

Bucuria cuceririi titlului i-a fost însă umbrită de vestea accidentării adversarului de care a dispus în ultimul act.

Gimbatov a ratat festivitatea de premiere, medicii fiind îngrijoraţi în privinţa stării sale de sănătate, primele semnale indicând o posibilă contuzie la cap. Rusul a fost transportat la spital pentru investigaţii amănunţite.

"Am încercat să intru tare în meci. Am vrut să am o primă rundă bună, dar când m-am întors la colţ mi-am dat seama că am pierdut-o. Atunci mi-am dat seama că trebuie să muncesc mai mult şi să blochez loviturile adversarului meu cu o defensivă mai bună. Totodată mi-am propus să boxez mai ofensiv decât o făcusem până în acel moment", a spus Joe Joyce (29 de ani), care s-a pregătit pentru Jocurile Europene de la Baku cu conaţionalul său Anthony Joshua, deţinător al centurii internaţionale WBC la categoria grea. Vezi video aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.