miercuri, 21 martie 2018

Meci pentru titlu reprogramat

BBC relatează că pugilistul britanic Billy Joe Saunders şi-a amânat apărarea titlului la categoria mijlocie, versiunea WBO, în faţa compatriotului său Martin Murray, din cauza unei accidentări la braţ pe care a suferit-o în timpul unui antrenament.

Meciul ar fi trebuit să aibă loc în luna aprilie, pe "O2 Arena" din Londra, fiind reprogramat pentru data de 23 iunie.

"Am simţit că am probleme la braţ în timpul unei sesiuni de pregătire şi mi-am consultat medicii. În urma unui control, mi s-a spus că trebuie să intru într-o perioadă de repaus de cel puţin patru săptămâni, astfel că va trebui să amân confruntarea cu Murray", a afirmat Saunders.

În luna decembrie a anului trecut, acesta şi-a păstrat titlul de campion mondial la categoria mijlocie, versiunea WBO, învingându-l pe canadianul David Lemieux în cadrul unei gale care a avut loc la Laval (Quebec).

Saunders (28 de ani), care a boxat atunci pentru prima dată în America de Nord, s-a impus la puncte în unanimitate (120-108, 117-111, 118-110) în faţa lui Lemieux, căruia i-a fost superior la toate capitolele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.